Hlavní oblasti
- Domů>>
- Hlavní oblasti>>
- Výzvy>>
- Program rozvoje venkova>>
- VÝBĚR DODAVATELE - Program rozvoje venkova (PRV)>>
- Cenový marketing (CM)
Cenový marketing (CM)
22.04. 2021Předpokládaná hodnota zakázky nesmí dosáhnout částky 500 000 Kč bez DPH.
V případě zadání zakázky je zadavatel (žadatel/příjemce dotace) povinen postupovat transparentně a nediskriminačně.
Při realizaci CM je nutné se držet parametrů uvedených v žádosti o dotaci str. C1. V případě, že je nutné upravit parametry je potřeba zažádat o změnu na SZIFu prostřednictvím portálu Farmáře. Změna musí být vygenerována, doplněna a podté podepsána příslušnou MAS. V případě potřeby se obraťte na e-mail benakova@brdy-vltava.cz.
Za průkazný způsob lze považovat záznam - tabulku s uvedením min 3 dodavatelů (vzor viz. dokumenty ke stažení - TABULKA VYHODNOCENI), která srozumitelně poskytne srovnatelný cenový přehled (tzv. cenový marketing) nebo automatický průzkum trhu prostřednictvím Elektronického tržiště (zakázku není možné zadat napřímo).
MUSÍTE MÍT FYZICKY MIN. 3 NABÍDKY !!! (Nestačí oslovit např. 3 a obdržel pouze 2)
Nabídky od všech 3 dodavatelů nesmí být projené mezi sebou ani s žadatelem projektu.
V případě obce nesmí nabídku podat nikdo ze zastupitelů. Tuto onformaci je nutné ověřit z veřejně dostupných rejstříků. Můžete ověřit například ZDE.
Dále je možné v rámci propojenosti zkontrolovat:
Údaje v tabulce musí být vždy PODLOŽENY písemnou nebo e-mailovou nabídkou dodavatele, nebo vytištěným údajem z internetové nabídky firmy.
Zadavatel musí zadat zakázku nejnižší cenové nabídce vyplývající z cenového marketingu nebo Elektronického tržiště.
Tabulka cenového marketingu nebo záznam o průzkumu trhu z Elektronického tržiště a nabídkové podklady pro tabulku cenového marketingu jsou dokládány jako součást příloh k Žádosti o platbu, tedy až po realizaci celého projektu současně s vyúčtováním a ukončením projektu.
Dokumenty, které budou dokládány k Žádosti o platbu týkající se nákupu v rámci cenového marketingu:
1. Cenový marketing (tabulku viz. příloha + 3nabídky)
V případě, že nabídky byly zaslány na e-mail je nutné přiložit e-mail s žádostí o nabídku (aby bylo patrné, co bylo poptáváno) a také e-mail, ve kterém jste obdrželi nabídku (ke všem obdrženým nabídkám)
V případě nabídky stažené z webu, je nutné, aby bylo patrné datum pořízení nabídky.
2. Písemnou smlouvu nebo objednávku s vybraným dodavatelem (Ideálně potvrzenou od dovatele a objednatele)
3. Účetní / daňový doklad související s nákupem/realizací projektu
4. Dodací list, které musí obsahovat název, typ zařízení + výrobní číslo. Dále tam musí být datum předání, podpis dodavatele, odkaz na fakturu nebo objednávku/nabídku.
5. Doklad o uhrazení zývazku dodavateli (Úhradu musí proběhnout z BÚ, který je vlastnictví žadatele - Pokud se kupuje pro školu, ale žadatelem je obec, musí uhradit Obec !!!)
6. V případě nákupu strojů a technologií doklad o posouzení shody - ES prohlášení o shodě (technická dokumentace bude předkládána při kontrole na místě)
7. V případě zahrnutí stavebních prací do celkových výdajů - soupis stavebních prací s výkazem výměr a položkorý rozpočet správně rozdělený do odpovídajících kódů výdajů, ze kterých je stanovena dotace (katalog stavebních prací a materiálu ÚRS PRAHA a.s., RTS, a.s. nebo Callida, s.r.o.).
Kontrola cenového marketingu není v naší kompetenci, ale v kompetenci pracovníků SZIFu při předložení Žádosti o platbu. Rádi Vám pomůžeme s informacemi o správném postupu, ale finální oslovení a realizace je pouze ve Vaší kompetenci.