MAS Brdy-Vltava, o.p.s.

Hlavní oblasti

1. setkání pracovní skupiny pro financování

17.12. 2018

Společné plánování kapacit škol v rámci ORP Dobříš – společné financování dostavby 2. ZŠ Dobříš

Dne 29. 5. 2018 se sešli zástupci obcí, aby společně řešili přípravu výběrového řízení pro výstavbu nového pavilonu na 2. základní škole Dobříš. 

Ze setkání vyplynulo následující:

  • Pro výběrové řízení najmout nezávislou renomovanou firmu, aby byla zajištěna včasná realizace výběrového řízení
  • Obce budou mít zástupce v průběhu výběrového řízení (obce mají možnosti dohlížet a připomínkovat výběrové řízení) i následné realizace akce, zástupci obcí se budou účastnit na kontrolním procesu, vč. nahlížení do podkladů a budou mít dohled nad procesním průběhem výběrového řízení, v úvahu připadá po odborné stránce pan Josef Šimonovský, příp. pan Zbíral, dohled nad průběhem výběrového řízení Markéta Dvořáková (nechat konkrétní osoby zapsat do smlouvy s městem Dobříš)
  • Nesdružovat gastronomickou a stavební část akce (z důvodu toho, aby nedošlo dopředu k zúžení potenciálních dodavatelů)
  • Do smlouvy mezi obcemi a Dobříší zahrnout kritéria pro výběr žáků na 2. základní školu Dobříš (nutné, aby na žáky z přispívajících obcí bylo pohlíženo jako na Dobříšské žáky. Co rozhodne, pokud bude kapacita naplněna a pro všechny žáky z přispívajících obcí nebude volné místo?)
  • V úvahu připadá uzavřít smlouvu o smlouvě budoucí, kde by až poté byla uvedena vysoutěžená cena, příp. napsat do smlouvy, že příspěvek obce nepřesáhne maximální částku XY
  • Do smlouvy mezi obcemi a městem Dobříš zapsat nejzazší časové milníky (např. pro výběrové řízení, nejzazší termín realizace/kolaudace apod.)

Prezentaci a zápis ze setkání, jehož nedílnou součástí je i tabulka se spolufinancováním obcí (ceny zde uvedené jsou před vysoutěžením výběrového řízení) a zpráva právníků Svazu měst a obcí k dohodě mezi městem Dobříš a přispívajícími obcemi je k nahlédnutí v kanceláři MAS Brdy-Vltava, Mírové nám. 1551 Dobříš.